Хмарний Бітрікс24 для EDCX

56

png Закупки - Google Chrome.png

Коротка інформація про клієнта:

  • Сфера діяльності

EDCX - це команда підприємців нового покоління, яка сповнена ідей, ентузіазму, сил і енергії, робота якої заснована на наступних принципах: якість, надійність, відкритість, клієнтоорієнтованість.

Необхідність впровадження Бітрікс24. З якими завданнями до нас прийшов клієнт:

Ситуація ДО впровадження Бітрікс24:

  • Проблеми з обміном інформації між співробітниками. 

  • Відсутня єдина клієнтська база.  

  • Продажі працювали не системно.

  • Довгий процес погодження договору, оплати, ...


Завдання та проблеми які складно було вирішувати:

Організувати роботу відділу закупок. Процес складається з запиту на товар, пошуку постачальників, організації внутрішнього тендеру, погодження договору чи рахунку, відстеження оплати, відстеження доставки та передача товару внутрішньому замовнику. 

Критерії, які відіграли ключову роль при виборі на користь Бітрікс24?

Єдиний простір для роботи компанії, Задачник, CRM-система, Смарт-процеси (дозволили організувати роботу відділу закупок окремо від відділу продажів)

Чому клієнт вибрав саме вашу компанію.

Спеціалісти компанії iBusiness “вникли” в процеси компанії та запропонували функціонал Бітрікс24 для кожної задачі, а саме: 

-для спілкування використовувати чати та новини;

-для відділу продажів CRM-систему, угоди

-для відділу закупок  CRM-систему, смарт-процеси

-для проектної роботи - задачі та проекти.

Головне, клієнт відчув, що спеціаліст перейнявся задачами і запропонував реалізацію. 

Процес впровадження, особливості проекту:

Налаштування порталу Бітрікс24, впровадження смарт-процесу Закупівель і продажів:

  • Запросили співробітників на портал Бітрікс24;

  • Налаштували структуру компанії;

  • Створили групи завдань для сегментації вимірювання ефективності виконання;

  • Підключили поштові скриньки;

  • Реалізували імпорт компанії та контактів;

  • Створили процес роботи з пошуком постачальників, погодження договору та рахунків, відстеження доставки; 

  • Використали функціонал Смарт-процеси;   

  • Створили форму подачі заявки на закупку;

  • Реалізували бізнес процес погодження договору та рахунку;   

  • Створили процес продажу та підготовки пропозицій для клієнтів;

  • Провели навчальні вебінари для співробітників;

  • Підготували друковані інструкції з скріншотами та додатковими посиланнями по кожному процесі.


Робота з рішенням. Досягнуті результати:

Активно використовуються:

  • Система постановки і контролю завдань;

  • CRM;

  • Бізнес процеси;

  • Чат для комунікації;

  • Шаблони документів.

Переваги від впровадження:

  • Доступність до інформації про клієнта та постачальника. 

  • Швидка реакція на пошук нового постачальника або закупку необхідного товару чи сировини.

  • Всі документи погоджуються “самостійно” по ланцюжку, немає необхідності ходити до колег за погодженням. 

  • При поступлені сировини одразу інформуються усі задіяні особи. 

Відгук замовника про виконану роботу

Ми задоволені реалізацією проєкту, усе задумане - вдалось реалізувати.  

Усі співробітники компанії активно користуються Бітрікс24 та генерують нові завдання на покращення роботи. 

Натисніть для дзвінка