Проект для ГЕЛЕОН ІНВЕСТ

69

Untitled.png


Коротка інформація про клієнта:

  •  Сфера діяльності

Компанія продає обладнання для шино монтажу та СТО. 

  •  Дата заснування

З 1998 року

  • Число співробітників (число співробітників, що працюють з Бітрікс24)

6 співробітників

  •  Кількість офісів / філій, географія

Офіси знаходяться у м. Дніпро

Необхідність впровадження Бітрікс24. З якими завданнями до вас прийшов клієнт:

Ситуація ДО впровадження Бітрікс24:

  • Проблеми з обміном інформації між співробітниками. 

  • Відсутня єдина клієнтська база.  

  • Ведення та створення регулярних продажів.

  • Фіксація та контроль роботи логістики


Завдання та проблеми які складно було вирішувати:

Навчити менеджерів опрацьовувати регулярні угоди і заробляти більше на повторних продажах.

Критерії, які відіграли ключову роль при виборі на користь Бітрікс24?

Менеджери вже звикли до інтерфейсу програми, частково до функціоналу, тому вибір впав на Бітрікс24. Програма дозволяє організувати єдиний простір для роботи компанії, CRM-систему, Можливість управляти декількома процесами продажу паралельно.

Процес впровадження, особливості проекту:

Впровадження CRM системи для роботи відділу продажів первинних продажів, регулярних замовлень, та організації розвозки замовлень:

  • стадії лідів

  • стадії первинного продажу

  • стадії регулярних продажів

  • стадії організації доставки

  • також налаштовані довідники, обов’язкові поля для заповнення,

  • створені користувацькі звіти (ефективності роботи менеджера, бланк розвезення замовлень)

  • налаштовані роботи в лідах та угодах.

Робота з рішенням. Досягнуті результати:

Активно використовуються:

  • Система постановки і контролю завдань;

  • CRM;

  • Чат для комунікації;

  • Шаблони документів.

  • Користувацькі звіти

Канали комунікацій об'єднані в одну систему, всі заявки фіксуються в Б24, в тому числі і замовлення з сайту. Керівництво може стежити за своєчасною обробкою заявок, та контролювати активну роботу з клієнтської базою.

З допомогою впровадження IP-телефонії керівник може слухати розмови менеджерів з клієнтами, і аналізувати якість їх роботи.

Створена єдина база клієнтів, що дозволяє маркетологам проводити рекламні кампанії за існуючими / потенційним клієнтам.

За допомогою автоматичного створення завдань покращилися комунікації між відділами.

Переваги від впровадження:

  • Продажі компанії за перший місяць роботи за новою схемою регулярних продажів виросли на 18% (в карантинних умова), зробили замовлення 20% клієнтської бази яка протягом року нічого не замовляла.

  • Доставка замовлень експедитором відбувається згідно графіку доставки по регіонах міста, чи до транспортної компанії. Експедитор фіксує всі передачі товару через мобільний додаток. В результаті чого, менеджер завжди володіє інформацією, що зараз відбувається з замовленням.

Відгук клієнта:

Компанія "Геліон" продовжує працювати з спеціалістами iBusiness, оскільки результати виконаної роботи перевершили всі очікування. Олександр, керівник компанії, рекомендує всім не боятись впроваджувати Бітрікс24 у роботу, не здаватись при невдачах і шукати нові рішення для удосконалення процесів.  

Натисніть для дзвінка