CRM від Бітрікс24 для електронної комерції

13 лютого 2022
53

CRM від Бітрікс24 для електронної комерції

Обкладинка блогу 1200x600 пікс.png

Якісна робота інтернет-магазину – це постійний прийом замовлень, дзвінки, намагання вести базу даних клієнтів та інші рутинні завдання. Як не втрачати та не губити клієнтів? Як швидко створити ефективну базу даних, щоб періодично нагадувати їм про себе і якісно організувати всю роботу з мінімальними затратами часу, сил та грошей? Для цього є CRM.

Продавати можна і без інтернет-магазину. CRM від Бітрікс24 допоможе організувати ефективні продажі в Instagram та інших соцмережах, на торговельних майданчиках.

Що таке CRM-система?

crm_report_ua.png

Це система управління взаємовідносинами з клієнтами, інструмент, що допомагає управляти взаємодією і зв’язками компанії з реальними та потенційними покупцями.

Місія CRM – мінімізувати витрати часу та грошей на комунікації з клієнтами, забезпечити якісне швидке обслуговування та автоматизувати усі ці процеси, збільшити продажі і привести втрату клієнтів до нуля.

Переваги CRM для електронної комерції

2!.png

1.      Найкращі можливості для перехресних (комплексних) продажів. CRM зберігає інформацію про купівельні звички та інтереси клієнтів. Чим більше ви знаєте про їх потреби, тим краще зможете націлити покупців на потрібні товари. Стануть вищими конверсії та середня кількість замовлень.

2.      Покращення взаємовідносин. Результат підвищення конверсії досягається за рахунок індивідуалізації відносин з покупцями. Вони відчувають, що ви їх знаєте, пам’ятаєте їхні інтереси. Це формує тісні дружні зв’язки з клієнтами та формує лояльність, відданість вашій марці.

3.      Покращення взаєморозуміння в робочому колективі. Можливість доступу до CRM кожного члена команди незалежно від функцій та посади – це забезпечення співробітникам інформації про клієнтів, розуміння їх потреб та звичок. В свою чергу таке розуміння веде до ефективнішої роботи колективу і досягнення взаєморозуміння. Як результат – краще задоволення потреб кожного клієнта.

4.      Підвищення ефективності. Наявність бази даних допомагає приймати і фіксувати замовлення незалежно від каналу (інтернет-замовлення, телефонний дзвінок), зберігати історію взаємодії, в тому числі випадки повернень і їх причини.

5.      Покращення аналітичних даних. CRM – структуроване сховище великого об’єму систематизованої інформації про клієнтів, звіти про продажі. Це також джерело виявлення невикористаних можливостей. Зокрема, можна згенерувати список клієнтів, які давно не робили замовлень, нагадати їм про себе, надіслати листи чи повідомлення з вигідними пропозиціями і повернути до кола постійних покупців.

6.      Автоматизація завдань адміністрування. Акцент роботи працівників на продажах – головний аспект роботи інтернет-магазину. CRM бере на себе вирішення таких важливих та громіздких адміністративних задач, як звітність, інтернет-маркетинг, окремі юридичні питання. Ще одне важливе завдання окрім збільшення продажів – пошук нових можливостей та больових точок клієнтів. Хороша CRM економить час для цього.

7.      Економія витрат. Інвестиції у впровадження CRM швидко окупляються, а результат легко помітити. Ви отримуєте краще розуміння потреб та запитів своїх клієнтів. Бачите, які продукти, інструменти та рішення працюють, а які ні. Автоматизація управління продажами та роботи з клієнтами помітно збільшать ваші доходи та прибутки.

Що може CRM від Бітрікс24

b24reach_ua.png

CRM від Бітрікс24  - це управління продажами і вирішення щоденних рутинних завдань в єдиному вікні.
CRM-система автоматизує процес обробки запитів та конвертує їх у продажі, передбачає можливість підключення телефонії та емейл-розсилку.То ж можна легко відслідковувати історію взаємодії з клієнтами.

Рутинну роботу по взаємодії з клієнтами беруть на себе роботи. Вони відправляють клієнтам листи, sms та голосові повідомлення, показують рекламу, ставлять завдання менеджерам.

Без налаштувань та складних інтеграцій оператори можуть працювати і продавати дистанційно, виставляти рахунки, приймати платежі, керувати доставкою просто з CRM.  Згенеруйте посилання швидкої оплати, надішліть її покупцеві в SMS або листі — він сплатить товар будь-яким зручним йому способом. Доступні оплата картою, ApplePay, GooglePay та інші платіжні системи.

Підключення платіжних систем та онлайн-каси проходить за спрощеним сценарієм, не потрібно нічого інтегрувати і налаштовувати. Потрібно лише обрати систему обробки платежів і авторизуватись. Все інше налаштує Бітрікс24.

Інтенет-магазин в соцмережах

content_1210.jpg

З CRM від Бітрікс24 приймати замовлення і оплату можна просто в чатах соцмереж і месенджерах. Немає необхідності створювати окремий інтернет-магазин.

Консультувати, пропонувати заповнити форму заявки, утримувати потенційних клієнтів і продавати можна просто в соцмережах, на комфортній для вас території.

CRM-система від Бітрікс24 чудово забезпечує виконання функцій маркетингу в електронній комерції:

-         запуск рекламних кампаній
-         відстеження ефективності рекламних кампаній одразу в системі
-         підключення ремаркетингу в один клік
-         генерація звітів щодо кожного рекламного каналу
-         аналіз ефективності продажів

Модуль завдань дозволяє ефективно працювати в сфері тайм-менеджменту.

6.png

Працюють функції:
  • постановки завдань
  • визначення відповідальних, спостерігачів, постановників
  • зазначення термінів виконання, затрат часу
  • контролю за роботою з допомогою обліку часу та звітів
  • відстеження оперативності та якості обробки запитів, надання консультацій менеджерами
  • планування роботи персоналу та управління завантаженням
 7.png

Єдине вікно прийому заявок

Сьогодні клієнт хоче спілкуватися з продавцем там, де йому зручно. CRM стає єдиним контакт-центром, об’єднуючи всі канали комунікації в одному вікні. То ж потрібно лише підключити усі необхідні канали комунікації, месенджери і соцмережі, щоб приймати та оперативно опрацьовувати заявки у єдиній системі.

CRM від Бітрікс24 - це конструктор сайтів

Система пропонує зручні рішення для швидкого створення посадкових сторінок, інтернет-магазинів і сайтів навіть за 15 хвилин. Простий конструктор дозволяє додавати самостійно сторінки чи використовувати готові шаблони. Сайт легко інтегрується з додатковими сервісами, а до CRM підключається автоматично.

Можна налаштувати роботів, щоб замовлення потрапляли одразу в CRM, встановити віджети онлайн-чату і соцмереж.

8.png

CRM від Бітрікс24 - єдина платформа замість 10 інструментів

Лише один застосунок Бітрікс24 пропонує набір з 10 інструментів для організації повноцінної роботи команди в сфері електронної комерції:

  1. CRM, яка є вибором №1 українських підприємців 
  2. Корпоративний чат
  3. Поштову скриньку для листування в єдиному середовищі
  4. Платформу для аудіо- та відео-зв’язку з можливістю запису розмов
  5. Сервіс-деск для якісної роботи зі зверненнями
  6. Менеджер завдань для автоматизації та підвищення ефективності роботи
  7. Календар для якісного управління робочим часом
  8. Інструменти для ведення звітності, обліку і контролю робочого часу
  9. Хмарний диск для збереження бази даних
  10. Збереження історії взаємодії з кожним клієнтом

Працюйте та заробляйте в сфері e-commerce.

Зробіть роботу свого інтернет-магазину ефективнішою та продавайте більше.

Наші досвідчені менеджери допоможуть підібрати найкраще рішення для вашого бізнесу. Будемо раді стати корисними. Телефонуйте за номером:

+38 (073) 284 60 55

+38 (067) 301 30 44

Натисніть для дзвінка