8 лютого 2022
575

Яка CRM система краща?

Керівник, який прийняв рішення про необхідність впровадження CRM насправді зробив лише перший крок на шляху до істини. Його наступна відповідальна місія – обрати CRM. Треба ж впровадити CRM, щоб вона принесла очікуваний результат, а не головний біль.

Вперше маючи справу з CRM-системою, легко розгубитися в протистоянні думок та реклами, різноманітних пропозиціях з різним функціоналом, дешевих та дорогих, популярних та простіших.

Обкладинка блогу 1200x600 пікс - Публікація блогу - Банер блогу.png

Розглянемо популярні в Україні CRM

Вони різні між собою не лише за ціною, а й за набором функцій, призначенням, сприйняттям для користувача, рівнем інтуітивності інтерфейсу. Розуміючи переваги та недоліки кожної з них, можна обрати найкращий для себе варіант.

AmoCRM

logo_bill 1.png

Проста система для ведення бази даних клієнтів та угод, в якій всі функції спрямовані на підвищення продажів. Отож, для комплексного управління бізнесом та автоматизації решти процесів доведеться застосовувати інші сервіси. Добре, що хоч система підтримує множинність інтеграцій.

Робота AmoCRM побудована навколо продажів та підвищення конверсії. Тому щоразу при створенні угоди сервіс наполегливо рекомендує одразу поставити задачу, спланувати дзвінок, зустріч, що вимагає додаткових затрат часу.

Навігація передбачає застосування всього лиш восьми іконок – робочий стіл, угоди, задачі, списки, пошта, аналітика, налаштування та вбудований месенджер, який відображає сповіщення про нові задачі та інші важливі події. Картку угоди можна кастомізувати – додавати нові поля. Внизу є графа для коментарів та зауважень. Ефективність роботи можна відслідковувати з допомогою воронки продажів, яка будується на основі суми та статусу угод.

На жаль, в AmoCRM немає функціоналу для створення документів -  формування рахунків та договорів (це можна вирішити шляхом хіба інтеграції з «1С») та інструментів для спільної роботи над проектом.

Для дзвінків з системи потрібно встановити додатковий функціонал.

Zoho CRM

zoho-crm1.png

Це гнучка та функціональна система взаємовідносин з клієнтами  для малого і середнього бізнесу, яка дозволяє автоматизувати продажі, маркетинг, підтримку контрагентів та управління запасами. Вона має широкі можливості для кастомізації. Але для налаштування сервісу під потреби конкретного бізнесу треба витратити багатенько часу.

Головна сутність Zoho CRM – це модулі. Частина з них присутні в системі по замовчуванні (попередні контакти, контрагенти, потенційні угоди, задачі), можна в них налаштовувати та додавати поля. Можна створювати нові модулі.

Вся взаємодія з клієнтами відбувається в модулі «Контакти», в тому числі дзвінки та емейл-розсилка. Для функцій маркетингу можна планувати рекламні кампанії та аналізувати взаємодію відвідувачів з сайтом.

Картки в модулях контрагенти, контакти, угоди, попередні контакти зручно фільтрувати за датою створення, операціями, менеджером тощо. А при створенні нового клієнта відкривається з великою кількістю полів, не потрібні з яких можна видалити в настройках. В картках замовлень зберігаються дані про останні замовлення, активні угоди, задачі, коментарі, списки завдань, документи тощо. Створювати задачі, планувати зустрічі і дзвінки можна як зі сторінки модуля операції так і з будь-якої картки контакту чи угоди.

А от при потребі техпідтримки доведеться отримати її лише англійською. Автоматизувати робочі процеси можна починаючи тільки з тарифу «Professional», створювати власні модулі можна починаючи з тарифного плану «Enterprise».

Система має мобільний додаток, але за нього доведеться заплатити окремо.

Для спільної роботи над проектами потрібно інтегрувати CRM з іншим сервісом Zoho. Можливості запису розмов немає.

Террасофт

терасофт.png

Террасофт є досить повною системою, включає функції товарного обліку, пропозиції, маркетингові акції, більшість облікових блоків, окрім фінансового та бухгалтерського обліку. Тому вимагає інтеграції з 1С:Підприємство. Розробник заявляє про існування готових варіантів інтеграції. Але користувачі вказують, що вони потребують додаткових індивідуальних налаштувань під потреби конкретного підприємства. Необхідність доробок часто пов'язана з відсутністю відкритого адаптивного API. Виходить, що інтеграції потребують додаткових допрацювань самого 1С:Підприємство.

Є мобільний додаток, система адаптована для роботи з мобільних пристроїв.

У хмарному рішенні Террасофт розроблена в трьох варіантах, які треба купувати окремо:

  •     Sales – управління продажами (як короткі замовлення, так і тривалі угоди). Передбачає використання. Блок використовує готові процеси для управління повним циклом продажів.

  • Marketing. Блок включає управління мультиканальними комунікаціями і передбачає ланцюжок робіт від визначення потреб клієнтів, проходження всіх стадій воронки, взаємодія з цільовою аудиторією через канали комунікації.

  •   Service. Блок з управління сервісом по всіх каналах комунікацій.

Growth-Essential-Icon.png

Платформа 1С:Підприємство розроблена першочергово для вирішення облікових завдань. Тому логіка ведення облікових процесів відображена у всій системі, має переваги і недоліки.

CRM знаходиться всередині оболонки облікової системи. За рахунок того, що модуль CRM є трансакційним, кожна операція передбачає певну дію: запуск вікна, встановлення прапорця або пташки. Тому інтерфейс не достатньо зручний і налаштування складні.

В системі довільної воронки продажів немає, але підготований алгоритм побудови пов'язаний з конкретними документами, на підставі яких будується звітність у воронці. Якщо виникне потреба змін в  будові воронки, то це можна зробити тільки з залученням розробника.

У рішенні CRM для 1С:Підприємство готового мобільного додатка немає. Його можна індивідуально розробити - але це вже буде окремий проект.

CRM від 1С:Підприємство передбачає використання сукупності документів обліку, зв'язків і довідників, що є значно ресурсоємним для сервера і швидкість роботи програми сповільнюється.

Бітрікс 24

bitrix24-logo-ukr.png

Цей сервіс створений для організації та комплексного управління бізнесом. CRM – лише частина великого набору зручних інструментів, зручних для роботи над проектами, управління персоналом, створення документів, формування рахунків та вирішення інших бізнес-задач. Це повноцінний корпоративний портал, характерний своєю багатофункціональністю, можливістю інтергації з 1С, соцмережами тощо.

Всі елементи корпоративного порталу зручно та тісно пов’язані між собою, о для управління продажами передбачено окрему робочу область. Якщо налаштувати Бітрікс24 під продажі, то першим пунктом буде CRM. Після неї модулі задачі, календар, чат і дзвінки, диск, компанія, час та звіти, додатки та відкриті лінії. З допомогою відкритих ліній налаштовується інтеграція з чатами та соцмережами для підтримки зв’язків з покупцями та зручного додавання лідів.

Блок CRM має зручне горизонтальне меню. Статистику роботи відділу продажів відображено у вкладці Старт. Блок також містить розділи Ліди, Угоди, Рахунки, Пропозиції, Контакти, Компанії тощо. При натисканні кнопки «Ще» відкриються інші пункти, зокрема важливий аналітичний інструмент – воронка продажів. CRM сама веде клієнта по воронці: від холодного контакту до успішної угоди - роботи відправляють клієнтам листи, sms і автоматизують продажі.

Форми CRM від Бітрікс24 прості та інтуїтивно зрозумілі. Редагувати та додавати нові поля можна просто під час заповнення. На кожній сторінці інформацію можна відобразити списком та в вигляді звіту. Ліди, угоди, рахунки, та звіти додатково відображаються в форматі канбан-дошки.

Картка клієнта міститься в розділі Компанії і містить назву, контакти, реквізити, історію взаємодії, заплановані дзвінки та зустрічі, активні угоди, пропозиції та рахунки. Тут зручно пов’язані співробітники та представники однієї компанії в списку контактів. Система інформує про угоди, в яких не заплановано подальших дій.

Мобільний додаток постійно оновлюється та доповнюється новими функціями. Зокрема, нещодавно створено спеціальні вкладки для швидкого переходу в потрібну функцію. Є можливість створювати проекти та запрошувати до них колег, є авторизація за QR-кодом, гарантована доставка повідомлень навіть якщо зникне мережа. Система повністю адаптована для роботи з мобільних пристроїв.

CRM від Бітрікс 24 передбачає гнучку цінову політику  і оплата здійснюється не за кожного користувача, а за додатковий функціонал

CRM від Бітрікс 24 має рішення як для малого, так і для великого бізнесу. Важлива порада – для налаштування під потреби вашої компанії зверніться до спеціалістів і вже зовсім швидко ви побачите та відчуєте всі переваги CRM.

Наші менеджери допоможуть обрати оптимальний варіант для кожного клієнта. Вони вивчають особливості бізнесу та окремих процесів і тільки після цього пропонують необхідне рішення для досягнення поставлених цілей.

Звертайтеся за телефонами: 

+38 (073) 284 60 55

+38 (067) 301 30 44


Натисніть для дзвінка