Як правильно вибрати CRM?

3 лютого 2022
121

Настає момент в житті керівника та його компанії, коли треба автоматизувати бізнес-процеси, знати про роботу кожного менеджера без громіздких звітів. Працювати з клієнтами більш організовано, не втрачати звернень, швидше опрацьовувати замовлення.

Чому CRM?

1.jpg

CRM це не чарівна таблетка від усіх проблем в бізнесі, це інструмент який треба вміло впровадити і використовувати. Окрім збільшення продажів з CRM ви зможете:

  • створити якісно новий рівень управління бізнес-процесами

  •  збільшити рівень задоволеності клієнтів;

  • підвищити лояльність до вашої компанії;

  • після завершення угоди не втрачати клієнтів, а стимулювати повторні покупки.

CRM забезпечує легкий процес обміну інформацією, знижує витрати часу та фінансів завдяки автоматизації. Дозволяє формувати тривалі та довірливі взаємовідносини з клієнтами.

Але найбільшою цінністю CRM, яку відмічають наші клієнти, є досягнення цільових показників.

Як працює CRM?

Обкладинка блогу 1200x600 пікс.png

CRM – система управління взаємовідносинами з клієнтами. Вона реєструє всю історію (хронологію) взаємодії з моменту першого контакту. CRM зберігає всі дані про контактних осіб (в тому числі дні народження, особисті вподобання) та угоди незалежно від їх стадії і результату. Тобто, це зручна база даних, в якій працюють всі співробітники.

В момент, коли клієнт вперше звертається в компанію менеджер створює запис, вносить контактні дані, здійснює подальше ведення з історією дзвінків та угод, плануванням задач на співпрацю. Кожен клієнт має за собою закріпленого менеджера.

З CRM зникає проблема забутькуватості, а ціною не здійсненого вчасно дзвінка часто стає втрата клієнта. Ще одна користа її функція - історія всіх задач, пов’язаних з конкретними клієнтами та угодами і їх планування. CRM – це зручна система планування та управління задачами, яка нагадує про заплановані контакти.

У випадку звільнення одного із співробітників вся чітка структурована інформація про клієнтів залишаєтьсяв компанії (а не зникає разом із блокнотом цього співробітника чи його електронними файлами) і легко передається для подальшої роботи іншому менеджеру.

Чи готові ви до впровадження CRM насправді?

Не зважаючи на всі переваги CRM, власникам бізнесу іноді важко прийняти остаточне рішення щодо впровадження. Погодьтеся, нововведення – це вихід із зони комфорту. Треба вчитися користуватися цим продуктом, мотивувати персонал, пояснювати їм для чого все це потрібно.

Здається, що і так все йшло непогано, дані про клієнтів заносилися в таблиці, угоди збиралися в папки….Ніякої катастрофи не було. Але, спробувавши працювати з CRM, наші клієнти розуміють як важко було працювати без неї.

Не чекайте, поки ваш бізнес благатиме про допомогу. Виведіть його на якісно новий рівень. Сучасному керівнику  необхідно знати:

  • скільки вхідних дзвінків та заявок менеджери приймають щодня
  • скільки контактів вони опрацьовують
  • скільки клієнтів на кожному етапі воронки продажів,
  • на якому етапі найчастіше втрачаються клієнти і чому
  • як знизити втрату потенційних покупців до нуля

Якщо ви:

Хочете бути завжди в курсі ситуації по операціях та продажах.

Розуміти, який рекламний канал працює ефективніше.

Швидко і правильно оцінювати ефективність роботи співробітників.

Використовувати інші методики підвищення ефективності бізнесу.

Тоді ви точно готові до змін в компанії заради збільшення прибутку.

Настає питання щодо вибору та впровадження CRM. Завдання CRM системи – автоматизувати управління роботи з клієнтами.

Баннер блога 560x315 пикс (1).png

Розглянемо проблеми при виборі CRM

1.Складність використання. Від зручності та простоти використання залежить наскільки охоче працівники будуть сприймати необхідність працювати з нововведенням. Саботаж та непорозуміння призводять до недостатньої ефективності, невідчутності результату впровадження CRM, не достатньо видимого результату такого хорошого помічника бізнесу в обслуговуванні клієнтів в ХХІ столітті.

2.Відсутність гнучкості налаштувань системи.

3.Зверніть увагу чи можливо в CRM працювати з номенклатурою. Якщо ні – в такій системі неможливо буде вставити клієнту рахунок на оплату.

4.Відсутня чітка взаємодія системи з маркетингом. Є системи, в яких немає зв’язку з маркетинговими заходами і неможливо відслідкувати їхній вплив на продажі загалом чи за окремим товаром.

5.Ресурсоємність. В окремих CRM-системах передбачено використання великої кількості документів обліку, зв'язків, довідників, що покращує функціонал, але збільшує споживання серверного ресурсу. Тому швидкість роботи сповільнюється.

6.Відсутність мобільного додатку. Він дає можливість в зручний час у будь-якому місці керувати бізнесом безпосередньо з телефону, швидко створити власний офіс, запрошувати колег і починати працювати, формувати завдання та контролювати за їх виконанням, спілкуватися в чаті зі співробітниками, робити відеодзвінки.

7. Доступність на ринку фахівців які зможуть впровадити crm у ваш бізнес. Бажано дізнатись про досвід роботи, кейси спеціалістів. Також важливо мати можливість змінити підрядника. Причина розірвання контракту може бути різна, як то не зійшлися характером або недостатня компетенція.

Якщо говорити про Бітрікс24 , то

bitrix24-logo-ukr.png

1.CRM від Бітрікс24 №1 в Україні. Бітрікс24 можна використовувати в хмарі, і не хвилюватись про сервер, потужності. 

2.CRM від Бітрікс24 бере під контроль всі канали комунікацій з клієнтами, підказує, що робити, зберігає дзвінки, листи, чати з клієнтами на сайті та в соцмережах

3.CRM сама веде клієнта по воронці: від холодного контакту до успішної угоди - роботи відправляють клієнтам листи, sms і автоматизують продажі

4.Бітрікс24 в коробці має відкритий код і дає можливість доопрацьовувати програму під окремі задачі 

5.Бітрікс24 можна розгорнути в інформаційному просторі клієнта і встановити на сервері, де, відповідно, здійснюється налаштування безпеки та системи доступів. Також система може бути реалізована як хмарний сервіс

6. Мобільний додаток постійно оновлюється та доповнюється новими функціями. Зокрема, нещодавно створено спеціальні вкладки для швидкого переходу в потрібну функцію. Є можливість створювати проекти та запрошувати до них колег, є авторизація за QR-кодом, гарантована доставка повідомлень навіть якщо пропаде мережа. Система повністю адаптована для роботи з мобільних пристроїв

7.Для Бітрікс24 створено безліч застосунків для розширення можливостей системи. Як то інтеграція з prom, rozetka, алло, транспортними компаніями, маркетинговими інструментами.

Це повноцінний корпоративний портал, характерний своєю багатофункціональністю, можливістю інтергації з 1С, соцмережами, реалізацією бізнес-процесів

Яка CRM система краща?

Наші менеджери допоможуть вам кваліфіковано скласти вимоги до CRM-системи і  підібрати необхідне рішення.

Звертайтеся за телефонами: 

+38 (073) 284 60 55

+38 (067) 301 30 44


Натисніть для дзвінка