Ейпілайт. Бітрікс24 для майстерні реклами

44

Ейпілайт

  • майстерня візуальної реклами

  • дата заснування 2012 рік

  • 12

  • 3 офіси Україні, Польща, Чехія.

  • Завдяки Бітрікс24 та IP телефонії вдалось систематизувати всі процеси. Компанія розширилась до міжнародної.

Завдання з якими до нас звернувся Андрій, власник компанії:

  • Навести порядок в продажах і передпродажній підготовці. Послуги компанії продавались, але не було порядку і системності. Описували потребу клієнта. Дизайнеру завдання по проекту передавали  в месенджері. Контролювати виконання таких завдання було надзвичайно важко. Коли проектів на потоці 100 і більше, стало неможливо. 

  • Одне з завдань - це оцифрувати всі етапи виробництва і скласти виробничий календар. Це завдання влалось повноцінно реалізавати тільки тоді, коли клієнт перешов на тарифний план Професійний. 

  • Бітрікс24 обрав, так як якийсь час користувався безкоштовною версією. Ставив сам собі завдання.

  • Вже при першій розмові вдалось обговорити процеси, які були в компанії. Спеціалісти підготували демо представлення роботи в Бітрікс24. Це було саме те, що треба. 

Процес впровадження, особливості проекту:

  • Впровадження починалось з  CRM і опису процесу продажу. 

  • Наступним етапом, це робота з завданнями і проектами. 

  • Головне досягнення, це формалізація виробництва за допомогою Смарт-процесів. 

  • Одна з особливостей впровадження це те, що виробнитво не сидить за комп'ютером, а займається поклейкою, зварюванням, вирізанням і т.д. Для цієї групи користувачів провели додаткове навчання роботи з мобільного додатку. Записали короткі  відео-інструкції. 

  • Для всіх користувачів підготували друковану інструкцію з скріншотами, описами і простою навігацією.

  • Зараз компанія активно використовує: Задачі і проекти, Роботі графіки, CRM, бізнес-процеси, Чати в середині компанії. 

Робота з рішенням. Досягнуті результати:

  • CRM і смарт-процеси для Ейпілайт це головний інструмент. Завдяки функціоналу вдалось підключити співробітників в іншій країні. Процес адаптації в роботу, пройшов за три дні. Менеджер одразу включився в роботу. Бітрікс24 підказував, що потрібно дізнатись у клієнта і яку інформацію передати на внутрішні відділи. 

  • aplight_case1.jpg

  • CRM і IP- телефонія дозволяє тримати на контролі офіси в інших країнах. 

  • Завдяки робочому графіку і завданнями вдалось побудувати виробничий календар і прозоре планування завантаженості.

  • aplight_case2.jpg

Переваги від впровадження:

  • Пришвидшиться підготовка проектно-кошторисної документації. Відповідно клієнт швидше приймає рішення про роботу. 

  • Виробництво бачить наочно завантаженість і прогалини в завантаженості може використати на додатковий контроль та на навчання.  

  • Менше часу витрачається на відстеження виконання проектів...

  • Колектив став більш згуртованими, кожен знає, за що відповідає, підвищилася мотивація до роботи.


Відгук замовника про виконану роботу

Безмежно вдячні нашим інтеграторам Олесі та Ірині, які терпляче вислуховують, надзвичайно вникають в кожну деталь, втілюють в реальність наші потреби в організації праці. Без Вас було б неможливо дотримуватись чіткої та злагодженої роботи!                                        



Натисніть для дзвінка