Як організувати інтернет- магазин з Бітрікс 24 в 2022 році?
Епідемія ковід-19 внесла свої корективи в життя кожного українця і кожного підприємства. І після цього люди серйозно задумалися над тим, що традиційний магазин не захищений від сюрпризів локдауну.
Переваги відкриття інтернет-магазину наступні:
- Відсутність витрат на організацію торгового місця
- Потреби меншої кількості працівників
- Відсутність географічних обмежень
- Доступ до покупців 24 години на добу
Але як бути доступним для покупців 24 години на добу і автоматизувати прийом замовлень?
Про це розкажемо згодом.
Перш за все, наголосимо на процедурі створення інтернет-магазину.
1. Скласти бізнес-план
Без планування ви не знатимете цілей, до яких прямуєте і ресурсів, якими володієте. Бізнес-план допомагає визначити перспективність бізнес-ідеї, аналіз конкурентного середовища, формування унікальної торгової пропозиції (УТП), яка вирізнятиме Вас від конкурентів.
2. Вибрати цільовий сегмент
Важливо розуміти, на який сегмент ринку Ви будете спрямовувати свої зусилля і чиї потреби задовольняти. Тим більше , що новостворене підприємство одразу не матиме значних потужностей, щоб працювати з кількома сегментами. Також на цьому етапі потрібно визначити цінову категорію, в якій буде працювати Ваш інтернет-магазин.
3. Вибрати постачальника
Для цього здійснюють пошук потенційних постачальників та оцінюють їх за такими критеріями, як, зокрема:
- вартість придбання товарів
- якість
- надійність, репутація та відгуки
- віддаленість постачальника
- терміни виконання замовлень
- періодичність постачань
- умови оплати;
- мінімальний розмір партії товару
- можливість одержання знижки
- повнота асортименту
- фінансове становище постачальника, його кредитоспроможність
- умови доставки
4. Скласти портрет покупця
Знання своєї цільової аудиторії та розуміння її потреб дозволяє якісно задовольняти їх потреби і правильно налаштувати рекламу для інтернет-магазину, розробити ефективні маркетингові матеріали в процесі просування та саму стратегію просування. В кінцевому результаті Ви зможете забезпечити збільшення продажів інтернет-магазину.
Портрет покупця – це особливості поведінки, потреб та інших характеристик, які стосуються прийняття рішення про покупку, вимог до товару та самої покупки.
5. Розробити ім’я майбутнього бренду
Застосовують такі поширені методики вибору імені для торгової марки:
- власні назви (ім’я, прізвище, географічні назви)
- абревіатури
- слова іншомовного походження, іноземні слова
- цифри
- неологізми
- слова, що асоціюються з продуктом марки
Радимо звернути увагу, що звучання назви в іншій країні, на міжнародному ринку не повинно створювати негативних асоціацій.
6. Зареєструвати доменне ім’я
Без нього інтернет-магазин не може існувати. Домен - це адреса сайту, яку видно в адресному рядку браузера. Він повинен містити назву інтернет-магазину. Домени продають і обслуговують спеціальні сервіси - реєстратори доменів.
7. Створити сайт для інтернет-магазину
Створити сайт можна власними силами за короткий проміжок часу з Бітрікс24, але вже окрема тема.
8. Легалізувати бізнес
Для реєстрації інтернет-магазину потрібно:
· зареєструвати приватного підприємця або юридичну особу в Єдиному державному реєстрі
· стати на облік у податковій інспекції та соціальних фондах
· відкрити банківський рахунок
· щомісячно сплачувати податки
· використовувати РРО (зручними та вигідними є програмні РРО)
9. Вибрати і налаштувати умови оплати та доставки
Хочемо звернути увагу на переваги конструктора сайтів і магазинів Бітрікс24. Він створює їх всередині CRM і тому контакти покупців, відвідувачів сайту, які застосували CRM-форму, безкоштовний чат, замовили зворотний дзвінок одразу потрапляють в CRM. Повну статистику по відвідувачах в один клік дозволяє отримувати Google.Analytics.
Бітрікс24 допомагає створити інтернет- магазин за 2 хвилини, накопичувати клієнтську базу і обробляти замовлення, автоматизовувати продажі, забезпечує завершення максимуму угод і повторні продажі.