Ви бачите всі замовлення, розумієте свої проблемні місця, і знаєте над чим треба працювати
Вся історія роботи з клієнтом фіксується, і якщо співробітник вирішить піти з компанії – вся важлива інформація збережеться
Замінює решту програм - можна легко зателефонувати клієнту або написати на пошту в один клік
Контролювати залишки в режимі онлайн
Ви можете бронювання і відвантаження з замовлення
Робити переміщення між складами
Формувати вивантаження залишків і бронювань
Реалізувати інтеграцію зі складськими програмами, наприклад, 1С (В індивідуальному порядку).
Вести аналітику по фінансам
Система наочно відображає поточні показники щодо виконання фінансових планів
Витрати можуть зараховуватися на магазин або на конкретне замовлення, завдяки чому є можливість вважати бонуси співробітникам залежно від суми закритих угод
Враховуйте в аналітиці ціну закупівлі товару
Послуги впровадження Asteril CRM
Продаємо ліцензію Asteril CRM
тільки хмарні рішення
Впроваджуємо Asteril CRM
пакетні та індивідуальні рішення
Автоматизуємо роботу
описуємо і налаштовуємо процес продажу
Розширюємо можливості
Завдяки відкритому API робимо будь-які види доробок
Інтегруємо Asteril
з телефонією, сайтом, месенджерами, соцмережами, 1С, ...
Налаштовуємо CRM
налаштовуємо процеси продажів і роботи з клієнтами
Навчаємо
навчання основам і тонкощам роботи з Asteril
Супроводжуємо проект
техпідтримка, моніторинг
Вартість впровадження Asteril CRM
Пакет «Базовий»
Для ефективної роботи невеликих компаній та відділів продажів