Ейпілайт
майстерня візуальної реклами
дата заснування 2012 рік
12
3 офіси Україні, Польща, Чехія.
Завдяки Бітрікс24 та IP телефонії вдалось систематизувати всі процеси. Компанія розширилась до міжнародної.
Завдання з якими до нас звернувся Андрій, власник компанії:
Навести порядок в продажах і передпродажній підготовці. Послуги компанії продавались, але не було порядку і системності. Описували потребу клієнта. Дизайнеру завдання по проекту передавали в месенджері. Контролювати виконання таких завдання було надзвичайно важко. Коли проектів на потоці 100 і більше, стало неможливо.
Одне з завдань - це оцифрувати всі етапи виробництва і скласти виробничий календар. Це завдання влалось повноцінно реалізавати тільки тоді, коли клієнт перешов на тарифний план Професійний.
Бітрікс24 обрав, так як якийсь час користувався безкоштовною версією. Ставив сам собі завдання.
Вже при першій розмові вдалось обговорити процеси, які були в компанії. Спеціалісти підготували демо представлення роботи в Бітрікс24. Це було саме те, що треба.
Процес впровадження, особливості проекту:
Впровадження починалось з CRM і опису процесу продажу.
Наступним етапом, це робота з завданнями і проектами.
Головне досягнення, це формалізація виробництва за допомогою Смарт-процесів.
Одна з особливостей впровадження це те, що виробнитво не сидить за комп'ютером, а займається поклейкою, зварюванням, вирізанням і т.д. Для цієї групи користувачів провели додаткове навчання роботи з мобільного додатку. Записали короткі відео-інструкції.
Для всіх користувачів підготували друковану інструкцію з скріншотами, описами і простою навігацією.
Зараз компанія активно використовує: Задачі і проекти, Роботі графіки, CRM, бізнес-процеси, Чати в середині компанії.
Робота з рішенням. Досягнуті результати:
CRM і смарт-процеси для Ейпілайт це головний інструмент. Завдяки функціоналу вдалось підключити співробітників в іншій країні. Процес адаптації в роботу, пройшов за три дні. Менеджер одразу включився в роботу. Бітрікс24 підказував, що потрібно дізнатись у клієнта і яку інформацію передати на внутрішні відділи.
CRM і IP- телефонія дозволяє тримати на контролі офіси в інших країнах.
Завдяки робочому графіку і завданнями вдалось побудувати виробничий календар і прозоре планування завантаженості.
Переваги від впровадження:
Пришвидшиться підготовка проектно-кошторисної документації. Відповідно клієнт швидше приймає рішення про роботу.
Виробництво бачить наочно завантаженість і прогалини в завантаженості може використати на додатковий контроль та на навчання.
Менше часу витрачається на відстеження виконання проектів...
Колектив став більш згуртованими, кожен знає, за що відповідає, підвищилася мотивація до роботи.
Відгук замовника про виконану роботу
Безмежно вдячні нашим інтеграторам Олесі та Ірині, які терпляче вислуховують, надзвичайно вникають в кожну деталь, втілюють в реальність наші потреби в організації праці. Без Вас було б неможливо дотримуватись чіткої та злагодженої роботи!