Хмарний Бітрікс24 для "Форвард Агро Трейд"

1173

1.png

Коротка інформація про клієнта:

  • Сфера діяльності

Компанія займається оптовою торгівлею зерна, кормів для тварин. Виступає посередником у торгівлі сільськогосподарської сировини між виробниками та споживачами. 

  • Дата заснування

27.01.2016

  • Число співробітників (число співробітників, що працюють з Бітрікс24)

6 співробітників

  • Кількість офісів / філій, географія

Офіси знаходяться у м. Івано-Франківськ і м. Тернопіль. Працюють по західному регіону України.


Необхідність впровадження Бітрікс24. З якими завданнями до вас прийшов клієнт:

Ситуація ДО впровадження Бітрікс24:

  • Проблеми з обміном інформації між співробітниками. 

  • Відсутня єдина клієнтська база.  

  • Відсутній механізм ведення потенційних залишків продукції у постачальників.


Завдання та проблеми які складно було вирішувати:

    Організація віртуальної складської програми у розрізі всіх постачальників, їх близько 1000. 


    Критерії, які відіграли ключову роль при виборі на користь Бітрікс24?

    Єдиний простір для роботи компанії, Задачник, CRM-система


    Чому клієнт вибрав саме вашу компанію.

    Спеціалісти компанії iBusiness “вникли” в процеси компанії та запропонували два варіанти реалізації, ще до підписання договору. 


    Процес впровадження, особливості проекту:

    Налаштування порталу Бітрікс24, впровадження воронки Закупок і Продажів:

    • Запросили співробітників на портал Бітрікс24;

    • Налаштували структуру компанії;

    • Створили групи завдань для сегментації вимірювання ефективності виконання;

    • Підключили поштові скриньки і відприди доступ до них;

    • Реалізували імпорт компані та контактів;

    • Створили процес роботи з залученням постачальників, фіксації потенційних залишків;

    • Створили процес продажу та підготовки пропозицій для клієнтів;

    • Налаштували друковані форми договорів та пропозицій;

    • Провели навчальні вебінари для співробітників;

    • Підготували друковані інструкції з скріншотами та додатковими посиланнями по кожному процесі.


    Робота з рішенням. Досягнуті результати:

    Активно використовуються:

    • Система постановки і контролю завдань;

    • CRM;

    • Чат для комунікації;

    • Шаблони документів.

    Співробітники компанії не розуміли як можна працювати згідно прописаних кроків, і чітко дотримуватись регламенту. Відчувався супротив і негатив щодо використання система як “заважає працювати”. 

    Як подолали бар'єр: Провели серію вебінарів та роз'яснень як працювати в CRM Бітрікс24, як отримати користь від системної роботи. За декілька днів отримали позитивний відгук про роботу.    


    Переваги від впровадження:

    • Доступність до інформації про постачальника, про потенційні об'єми. 

    • Швидкість реакції на запити для підготовки пропозиції або знайти клієнта на “гарячу” пропозицію. Важливо, менеджери працюють в різних містах.  

    • Відпала необхідність складати “Пропозицію”, тепер система автоматично генерує її згідно шаблону. 


    Відгук замовника про виконану роботу

    Мені сподобався функціонал Бітрікс24, дуже зручна у використанні CRM-система, допомагає зберігати необхідної інформації про постачальника одному місці, що зручно в роботі. Дозволяє генерувати заявки від клієнтів щодо необхідності визначеної продукції, а менеджерам закупок генерувати пропозиції згідно запиту.

    Завдяки зробленим компанією iBusiness налаштувань дуже зручно вести угоди, як для закупівлі продукції так і для продажу. Всі етапи дуже зрозумілі і логічні. Автоматизація підказує що робити менеджеру і найголовніше на заважає. Ефективність роботи співробітників зросла, тепер ми встигаємо зробити більше дзвінків, переговорів за той же проміжок часу.

    Натисніть для дзвінка