Коротка інформація про клієнта:
Сфера діяльності
Компанія займається оптовою торгівлею зерна, кормів для тварин. Виступає посередником у торгівлі сільськогосподарської сировини між виробниками та споживачами.
Дата заснування
27.01.2016
Число співробітників (число співробітників, що працюють з Бітрікс24)
6 співробітників
Кількість офісів / філій, географія
Офіси знаходяться у м. Івано-Франківськ і м. Тернопіль. Працюють по західному регіону України.
Необхідність впровадження Бітрікс24. З якими завданнями до вас прийшов клієнт:
Ситуація ДО впровадження Бітрікс24:
-
Проблеми з обміном інформації між співробітниками.
Відсутня єдина клієнтська база.
Відсутній механізм ведення потенційних залишків продукції у постачальників.
Завдання та проблеми які складно було вирішувати:
Організація віртуальної складської програми у розрізі всіх постачальників, їх близько 1000.
Критерії, які відіграли ключову роль при виборі на користь Бітрікс24?
Єдиний простір для роботи компанії, Задачник, CRM-система
Чому клієнт вибрав саме вашу компанію.
Спеціалісти компанії iBusiness “вникли” в процеси компанії та запропонували два варіанти реалізації, ще до підписання договору.
Процес впровадження, особливості проекту:
Налаштування порталу Бітрікс24, впровадження воронки Закупок і Продажів:
Запросили співробітників на портал Бітрікс24;
Налаштували структуру компанії;
Створили групи завдань для сегментації вимірювання ефективності виконання;
Підключили поштові скриньки і відприди доступ до них;
Реалізували імпорт компані та контактів;
Створили процес роботи з залученням постачальників, фіксації потенційних залишків;
Створили процес продажу та підготовки пропозицій для клієнтів;
Налаштували друковані форми договорів та пропозицій;
Провели навчальні вебінари для співробітників;
Підготували друковані інструкції з скріншотами та додатковими посиланнями по кожному процесі.
Робота з рішенням. Досягнуті результати:
Активно використовуються:
Система постановки і контролю завдань;
CRM;
Чат для комунікації;
Шаблони документів.
Співробітники компанії не розуміли як можна працювати згідно прописаних кроків, і чітко дотримуватись регламенту. Відчувався супротив і негатив щодо використання система як “заважає працювати”.
Як подолали бар'єр: Провели серію вебінарів та роз'яснень як працювати в CRM Бітрікс24, як отримати користь від системної роботи. За декілька днів отримали позитивний відгук про роботу.
Переваги від впровадження:
Доступність до інформації про постачальника, про потенційні об'єми.
Швидкість реакції на запити для підготовки пропозиції або знайти клієнта на “гарячу” пропозицію. Важливо, менеджери працюють в різних містах.
Відпала необхідність складати “Пропозицію”, тепер система автоматично генерує її згідно шаблону.
Відгук замовника про виконану роботу
Мені сподобався функціонал Бітрікс24, дуже зручна у використанні CRM-система, допомагає зберігати необхідної інформації про постачальника одному місці, що зручно в роботі. Дозволяє генерувати заявки від клієнтів щодо необхідності визначеної продукції, а менеджерам закупок генерувати пропозиції згідно запиту.
Завдяки зробленим компанією iBusiness налаштувань дуже зручно вести угоди, як для закупівлі продукції так і для продажу. Всі етапи дуже зрозумілі і логічні. Автоматизація підказує що робити менеджеру і найголовніше на заважає. Ефективність роботи співробітників зросла, тепер ми встигаємо зробити більше дзвінків, переговорів за той же проміжок часу.