Налаштування AsterilCRM для компанії Zooma

612

Компанія займається реалізацією корму для собак і котів своєї марки. Продаж здійснюється через інтернет: власний сайт і маркетплейси (Rozetka, Prom, OLX, Eпіцентр), найбільше лідів приходить із Facebook.

Клієнт звернувся із потребою правильно організувати і автоматизувати процес продажу, оскільки на даний момент вся робота ведеться в таблицях Excel.

Даному клієнту ми порекомендували вибрати українську CRM програму Asteril.  

В рамках даного проекту було виконано такі налаштування:

  1. Додано співробітників на портал, налаштування прав доступу.

  2. Налаштовано розділ ЗАМОВЛЕННЯ, а саме відкориговано відповідно до процесу замовника СТАТУСИ замовлення, ПОЛЯ в КАРТКАХ замовлення і в клієнта, додані потрібні списки (джерело, типи оплати, магазини, склади)

  3. ІНТЕГРАЦІЇ – один з найважливіших потреб клієнта, оскільки замовлення приходили з різних джерел, тому потрібно було щоб все приходило в одне місце, отже ми інтегрували Asteril з Rozetka, Prom, OLX, Tilda, Facebook, Eпіцентр. Таким чином база наповнюється автоматично, замовлення і ліди не губляться, а менеджер знає всю історію продажів по кожному клієнту. Також для можливості відправки SMS з порталу, підключено TurboSMS.

  4. АВТОМАТИЗАЦІЇ: автоматичні відправки SMS, автоматичне створення завдань при недодзвоні до клієнта; якщо клієнт не дає вчасно відповідь, після отримання прайсу на товари; якщо клієнт не забирає вчасно посилку з поштового відділення; також після успішної продажі через місяць нагадування менеджеру запропонувати клієнту повторне замовлення.

  5. ДОСТАВКА: виконано інтеграцію і налаштування служб доставки Нова пошта і Укрпошта. Налаштовано зручне створення ТТН одразу в картці замовлення, відслідковування статусів посилки і автоматичне змінення статусу замовлення відповідно до статусу доставки.

  6. Частковий імпорт клієнтів з Excel і надання прикладу формату файлу, до якого потрібно було привести всю базу збережену в Excel для успішного імпорту в CRM.

Також клієнту було надано детальний опис налаштувань в текстовому форматі і надані відеоінтсрукції по користуванні CRM програмою Asteril.

Завдяки використанні CRM, процес роботи менеджера від контролю повного циклу продажі зменшився до таких кроків:

  1. Коли прийшло нове замовлення, зателефонувати клієнтові, уточнити деталі замовлення

  2. При потребі відкоригувати потрібну інформацію в СРМ

  3. Переносити вручну замовлення по відповідних статусах(в роботі, прайс, недодзвон, відвантаження) і при потребі виконувати завдання, які створені автоматично чи вручну.

  4. Перед передачею в службу доставки, створити ТТН безпосередньо в картці замовлення, (деякі дані підтягнуться автоматично).

Коли товар передано службі доставки, замовлення буде рухатись автоматично, якщо в подальшому потрібні будуть якісь дії від менеджера, прийде автоматичне завдання з описом, що потрібно зробити.
Натисніть для дзвінка